+420 558 621 819 košík: 0,00 Kč

Obchodní informace

Způsob platby, termín dodání

Způsob platby

  • Na zboží, které Vám vyrábíme nebo upravujeme na zakázku (tj. většina zboží v tomto e-shopu), je nutné předem složit zálohu ve výši 50 % z celkové ceny.
  • Dodací lhůta se počítá ode dne, kdy byla záloha na zboží připsána na náš účet.
  • Složením zálohy vyjadřujete souhlas se zhotovením objednaného zboží podle parametrů uvedených ve Vaší objednávce.
  • Záloha na zboží vyráběné nebo upravované na zakázku je NEVRATNÁ.

Cenu zboží / zálohu na zboží (fakturu / zálohovou fakturu) a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy můžete uhradit následujícími způsoby:

  1. BEZHOTOVOSTNĚ PŘEVODEM NA ÚČET PRODÁVAJÍCÍHO:
  • č. účtu: 3019421001/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank
  • majitel účtu: Ing. Radomír Petroš, Zámecké náměstí 44, 738 01 Frýdek-Místek
  • Variabilní symbol = číslo Vaší zakázky
  1. V hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese: Prodejna Petroš interier, Zámecké náměstí 44, Frýdek-Místek
  2. V hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce – POUZE U ZBOŽÍ, které není vyráběno nebo upravováno na míru.

Termín dodání

Termín pro dodání zboží vyráběného (upravovaného) na míru dle přání kupujícího je většinou 3–5 týdnů od připsání zálohy na účet prodávajícího, termín bude s kupujícím vždy upřesněn individuálně písemně nebo telefonicky při objednávce.

Termín dodání začíná dnem připsání zálohy kupní ceny (popř. kupní ceny – dle charakteru zboží) na účet prodávajícího.

Termín dodání pro kusové zboží (hotové výrobky bez individuálních úprav) je většinou do 3–4 pracovních dnů, aktuální termíny budou s kupujícím vždy upřesněny individuálně písemně nebo telefonicky při objednávce.

Pozn.: V případě, že kupující objedná větší množství zboží, nebo množství objednaného zboží přesáhne aktuální výrobní kapacity výrobce, je prodávající oprávněn termín dodávky přizpůsobit možnostem výrobce, popřípadě od kupní smlouvy odstoupit, o čemž vyrozumí kupujícího písemně nebo telefonicky.

ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

UPOZORNĚNÍ:

Od 1. března 2017 se EET VZTAHUJE na maloobchodní a velkoobchodní prodej kusových (hotových) výrobků, které nejsou naším produktem.

V této fázi se prozatím EET NEVZTAHUJE na zboží, které v naší firmě vyrábíme (šijeme, připravujeme na míru, vyrábíme).

12. 5. 2015


Nahoru

Kontakt

Prodejna:
Zámecké náměstí 44
738 01, Frýdek-Místek

+420 558 621 819
E-mail: info@petros-interier.cz



loading