+420 558 621 819 košík: 0,00 Kč

Obchodní informace

Obchodní podmínky

CENA ZA BALNÉ A DOPRAVU ZBOŽÍ:

U DRTIVÉ VĚTŠINY ZBOŽÍ Z TOHOTO E-SHOPU OD NÁS MÁTE V RÁMCI ČR DOPRAVU ZDARMA.

Balné:
Balné Vám neúčtujeme – balné od nás máte ZDARMA

Doprava po území České republiky:
Celková cena zboží do 1500 Kč: Doprava po území České republiky 160 Kč
Celková cena zboží nad 1500 Kč: Doprava po území České republiky ZDARMA

Doprava zboží do zahraničí:
Domlouvá se vždy individuálně.

ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

UPOZORNĚNÍ:

Od 1. března 2017 se EET VZTAHUJE na maloobchodní a velkoobchodní prodej kusových (hotových) výrobků, které nejsou naším produktem.

V této fázi se prozatím EET NEVZTAHUJE na zboží, které v naší firmě vyrábíme (šijeme, připravujeme na míru, vyrábíme).

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu

MojeRolety.cz + Zaclony-Zavesy-Rolety.cz

provozovaného firmou:

  • Ing. Radomír Petroš (Petroš interier)
  • se sídlem Zámecké náměstí 44, 738 01 Frýdek-Místek
  • identifikační číslo: 42027659
  • registrované: Živnostenský úřad ve Frýdku-Místku, č.j. 93/634956/004­821/04792P/03,
  • pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adresách:

www.MojeRolety.cz a www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz

  1. Úvodní ustanovení
  2. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy
  3. Specifikace zboží
  4. Kupní cena, způsoby platby
  5. Termín dodání, místo dodání, způsob dodání + poškození zboží při dopravě
  6. Potvrzení objednávky, přijetí platby
  7. Odstoupení od smlouvy
  8. Provozovatel obchodu, kontaktní a výdejní místa
  9. Vady zboží, reklamace
  10. Řešení sporů
  11. Ochrana osobních údajů
  12. Přihlášení k odběru newsletteru
  13. Montáž zboží
  14. Závěrečná ustanovení
  • Příloha č. 1: Vzor odstoupení od smlouvy
  • Příloha č. 2: Ceník dopravy

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz a www.MojeRolety.cz (prodávající), jehož provozovatelem je Ing. Radomír Petroš (viz bod 8 těchto obchodních podmínek). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy

Zboží bude ze strany prodávajícího dodáno kupujícímu na základě jeho objednávky vytvořené internetovém obchodě prodávajícího. V případně zboží, které nelze objednat v automatickém systému, bude objednávka specifikovaná po dohodě obou stran písemně (e-mailem) a odsouhlasena oběma stranami.

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v momentě zaplacení zálohové faktury nebo faktury.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3. Specifikace zboží

Zbožím se rozumí veškeré produkty prodávané v internetovém obchodě prodávajícího, které kupující může vybírat, vložit do košíku a poté objednat. Specifikace jednotlivého zboží a jeho atributy (jako rozměry, barva, ovládání…atd.) jsou vypsány písemně v objednávce.

4. Kupní cena, způsoby platby

Kupní cena je ze strany kupujícího stanovena výpočtem v automatickém internetovém obchodě www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz nebo www.MojeRolety.cz, nebo individuální cenovou nabídkou prodávajícího.

U zboží, které je zhotovováno či upravováno podle přání kupujícího (tzv. „na míru“) je kupující povinen ještě před započetím výroby či úpravy tohoto zboží uhradit prodávajícímu zálohu ve výši 50 % celkové kupní ceny tohoto zboží.

Kupní cena bude ze strany kupujícího zaplacena bankovním převodem na základě zálohové faktury / faktury.

Slevy v procentuálních hodnotách, které se zobrazují v košíku objednávky v automatickém internetovém obchodě prodávajícího, není možné kombinovat, sčítat nebo násobit. Vždy platí jediná sleva, a to sleva nejvyšší procentní hodnoty dle velikosti nákupu, nebo dle slevového kódu jiného původu (akce, speciální sleva apod.).

Cenu zboží / zálohu na zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího, č. účtu: 3019421001/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank, majitel účtu: Ing. Radomír Petroš, Zámecké náměstí 44, 738 01 Frýdek-Místek, (dále jen „účet prodávajícího“);
  • v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese: Prodejna Petroš interier, Zámecké náměstí 44, Frýdek-Místek;
  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce – pouze u zboží, které není vyráběno nebo upravováno na míru;

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

5. Termín dodání, místo dodání, způsob dodání + poškození zboží při dopravě

Termín dodání pro kusové zboží (hotové výrobky bez individuálních úprav) je většinou do 3–4 pracovních dnů, aktuální termíny budou s kupujícím vždy upřesněny individuálně písemně nebo telefonicky při objednávce.

Termín pro dodání zboží vyráběného (upravovaného) na míru dle přání kupujícího je většinou 3–5 týdnů od připsání zálohy na účet prodávajícího, termín bude s kupujícím vždy upřesněn individuálně písemně nebo telefonicky při objednávce.

Termín dodání začíná dnem připsání zálohy kupní ceny (popř. kupní ceny – dle charakteru zboží) na účet prodávajícího.

Složením zálohy vyjadřujete souhlas se zhotovením objednaného zboží podle parametrů uvedených ve Vaší objednávce.

Záloha na zboží vyráběné nebo upravované na zakázku je NEVRATNÁ.

V případě, že kupující objedná větší množství zboží, nebo množství objednaného zboží přesáhne aktuální výrobní kapacity výrobce, je prodávající oprávněn termín dodávky přizpůsobit možnostem výrobce, o čemž vyrozumí kupujícího písemně nebo telefonicky.

V případě, že objednávka přesáhne výrobní kapacity výrobce, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, o čemž vyrozumí kupujícího písemně nebo telefonicky. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu zálohy přijaté na toto zboží, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Místem dodání se rozumí adresa kupujícího, kterou kupující uvedl jako dodací adresu v objednávce, pokud tato adresa leží na území ČR, SR, nebo jiného státu, podle dohody smluvních stran. Platné tarify pro dopravu na území České republiky jsou zveřejněny na www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz a www.MojeRolety.cz. Cena dopravy pro území jiných států bude vždy dohodnuta individuálně podle aktuálních cen dopravců.

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Zboží bude prodávajícím zabaleno tak, aby při dopravě nedošlo k poškození zboží kurýrní službou.

Zboží bude dopraveno na dodací adresu spediční společností. Kupující bude o termín dodání informován spediční společností telefonicky, SMS, nebo e-mailem. Termín dodání, popřípadě individuální změnu dodání si může kupující domluvit se spediční společností. Dodání zboží kupujícímu je doloženo dodacím listem spediční společnosti.

POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI DOPRAVĚ:

V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík s rizikem poškození zboží, je povinen:

  1. V případě, že kupující zjistí poškození bezprostředně při doručení, je povinen balík nepřevzít a nechat ho vrátit prodávajícímu kurýrem, který ho doručoval.
  2. V případě, že kupující zjistí poškození zboží až po otevření balíku, je nutné toto poškození hlásit neprodleně prodejci, nejpozději však do 5 dnů od obdržení balíku. V případě pozdější reklamace na poškození při dopravě na tuto reklamaci nemusí být brán zřetel.

Veškeré reklamace prosíme telefonicky nahlásit na tel. čísle: 00420 558 621 819, po domluvě a upřesnění reklamace oficiálně podat reklamaci na info@petros-interier.cz (prosíme o popis reklamace či problému, nejlépe doplněného o fotky nebo krátké video).

6. Potvrzení objednávky, přijetí platby

Potvrzení každé dokončené objednávky z internetového obchodu je doručeno e-mailem na adresu, kterou uvedl kupující v objednávce. Potvrzení obsahuje výpis objednávky, datum vytvoření, fakturační a dodací údaje a zálohovou fakturu nebo fakturu (jako přílohu ve formátu pdf).

V případě platby na základě zálohové faktury obdrží kupující na stejnou e-mailovou adresu také fakturu – daňový doklad, a to neprodleně po připsání zálohové platby v dané výši a s uvedení variabilního symbolu na účet prodávajícího (variabilní symbol, číslo účtu a jiné náležitosti pro platbu jsou vypsány v zálohové faktuře).

7. Odstoupení od smlouvy

a) Pro zboží, které je zhotovováno a upravováno podle přání kupujícího – tzv. „na míru“:

(Jedná se o většinu výrobků v tomto internetovém obchodě.)

Právo na odstoupení od smlouvy dle § 1837 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku NEMÁ spotřebitel v případě smluv:

  • o dodávce zboží, které bylo vyrobeno nebo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

Kupující tedy bere na vědomí, že zboží, které je zhotovováno a upravováno podle přání kupujícího jakožto spotřebitele, proto NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT, (a to ani do 14 dnů od převzetí zboží, jak je tomu u zboží, které není zhotovováno a upravováno podle přání kupujícího).

V případě storna objednávky produktů vyráběných na míru dle přání kupujícího v průběhu výroby takovýchto produktů, může vzniknout prodávajícímu vůči kupujícímu v souladu s ustanovením § 1833 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku nárok na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, případně s uvedením zboží do původního stavu. Nárok na úhradu těchto nákladů je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Tyto náklady mohou dosáhnout i plné kupní ceny zboží.

b) Pro zboží, které NENÍ zhotovováno a upravováno podle přání kupujícího – tzv. „kusové zboží“:

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy (vrátit zboží) bez udání důvodů, a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží. (Pozor: Toto ustanovení PLATÍ POUZE PRO ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ zhotovováno a upravováno podle přání kupujícího!)

Nárok na odstoupení od smlouvy vzniká pro takovéto uvedené zboží i v případě, že je objednávka učiněna po internetu a zboží je následně osobně odebráno na prodejně prodávajícího. Do 14 dnů od odstoupení je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (nikoliv na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Formulář k odstoupení od smlouvy je k dispozici jako příloha těchto obchodních podmínek.

V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 7b těchto obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující vrátí zboží.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu již uhrazenou částku kupní ceny (uhrazenou zálohu na zboží) bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

8. Provozovatel obchodu, kontaktní a výdejní místa

Provozovatelem internetového obchodu www.MojeRolety.cz a www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz je:

Ing. Radomír Petroš
Zámecké náměstí 44
738 01 Frýdek-Místek
IČ: 42027659

Plátce daně,
registrován: Živnostenský úřad ve Frýdku-Místku, č.j. 93/634956/004­821/04792P/03,

Bankovní spojení:

Raiffeisenbank, č. účtu: 3019421001/5500

Kontaktní a výdejní místa:

  • Sídlo firmy: Zámecké náměstí 44, 738 01 Frýdek-Místek
  • Prodejna Petroš interier: Zámecké náměstí 44, 738 01 Frýdek-Místek
  • Provozní doba: Po – Pá: 9 – 17 hodin, So: 8 – 12 hodin
  • E-mail: info@petros-interier.cz
  • Tel: +420 558 621 819

9. Vady zboží, reklamace

Prodávající poskytuje na dodané zboží záruku za jakost v délce 24 měsíců ode dne převzetí zboží. V jednotlivých případech může prodávající poskytnout záruku i delší.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady, zejména pak, že zboží má vlastnosti, které si strany ujednaly, hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, je v odpovídající kvalitě, množství a míře nebo hmotnosti (podle charakteru zboží).

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží od spediční společnosti nebo prodávajícího. Kupující přejímá také vlastnické právo k obalu zboží.

Prodávající neodpovídá za vady zboží vzniklé neodbornou manipulací ze strany kupujícího nebo jiného uživatele.

Případnou reklamaci kupující uplatňuje u prodávajícího na adrese jeho provozovny, tj.: Petroš interier, Zámecké náměstí 44, 738 01 Frýdek-Místek.

V případě oprávněné reklamace hradí odeslání balíku výrobci a opravu prodávající, v opačném případě kupující.

Veškeré reklamace prosíme telefonicky nahlásit na tel. čísle: 558 621 819, po domluvě a upřesnění reklamace oficiálně podat reklamaci na e-mailu info@petros-interier.cz (prosíme o popis reklamace či problému, nejlépe doplněného o fotky nebo krátké video).

Přes veškerou snahu prodávajícího na věrné zobrazování odstínů barev v internetovém obchodě www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz a www.MojeRolety.cz bere kupující na vědomí, že barvy zobrazované na monitorech nemusejí odpovídat skutečným barvám látek, komponentů, nebo jiných produktů prodávaných prodávajícím.

V případě potřeby je možné prostřednictvím internetového obchodu www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz a www.MojeRolety.cz objednat až 10 ks vzorků vybraných látek zdarma. U ostatního zboží je možné v případě potřeby písemně kontaktovat prodávajícího a zažádat o doplňující informace.

POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI DOPRAVĚ řeší bod 5 těchto obchodních podmínek.

10. Řešení sporů

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@petros-interier.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

11. Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších dodatků a předpisů.

Veškeré Údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a zkvalitnění nabízených služeb. Osobní údaje zákazníků neposkytujeme žádné další osobě ani instituci. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.

Osobní údaje zákazníků jsou zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě nebo v tištěné podobě.

Stanete-li se zákazníkem internetového obchodu www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz nebo www.MojeRolety.cz, dáváte již při registraci souhlas s tím, že vaše poskytnuté osobní údaje budou zařazeny do databáze prodávajícího. S těmito údaji je zacházeno výhradně dle zákonem stanovených postupů, jak je uvedeno výše.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
  • požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav,
  • požádat o vymazání svých osobních údajů z databáze prodávajícího.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

12. Přihlášení k odběru newsletteru

V rámci dokončení objednávky v internetovém obchodu www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz nebo www.MojeRolety.cz můžete dát souhlas se zasíláním newsletteru, tedy informačního e-mailu s informacemi o produktech a novinkách prodávajícího. V každém takovém e-mailu je odkaz na zrušení zasílání těchto e-mailů. V případě, že dojde k odhlášení z tohoto newsletteru, nebude na danou e-mailovou adresu kupujícího už žádný informační e-mail zasílán. Četnost zasílání těchto e-mailů je maximálně 2× měsíčně. Do odběru těchto e-mailů je možné se přihlásit přes webové stránky www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz nebo www.MojeRolety.cz, a to vyplněním e-mailové adresy a přihlášením této adresy k odběru newsletteru.

13. Montáž zboží

Zboží objednané v tomto e-shopu je standardně dodáváno bez montáže. Kupující si však montáž může objednat dodatečně, přičemž montáž je služba za poplatek. Požadavek montáže uveďte v poznámce u objednávky, případně zašlete na e-mailovou adresu: info@petros-interier.cz. Podrobnosti a cena montáže (+ cena dopravy na montáž) budou vždy upřesněny individuálně.

14. Závěrečná ustanovení

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

Kontaktní údaje prodávajícího:

Adresa pro doručování: Petroš interier, Zámecké náměstí 44, 738 01 Frýdek-Místek.
Adresa elektronické pošty: info@petros-interier.cz
Telefon: +420 558 621 819.

Ve Frýdku-Místku dne 1.5.2016

PŘÍLOHA č. 1: Vzor odstoupení od smlouvy

POZOR: Platí POUZE PRO ZBOŽÍ, které NENÍ zhotovováno a upravováno podle přání kupujícího! U zboží, které bylo vyrobeno nebo upraveno podle přání kupujícího (tzv. na míru) odstoupit od smlouvy NELZE. (viz bod 7 těchto obchodních podmínek)

VZOR ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:

Prodávající:
Ing. Radomír Petroš (Petroš interier)
se sídlem: Zámecké náměstí 44, 738 01 Frýdek-Místek
Identifikační číslo: 42027659

Kupující:
Jméno a příjmení kupujícího:
Adresa kupujícího:
Telefon kupujícího:
E-mail kupujícího:
Číslo bankovního účtu kupujícího:

Věc: Odstoupení od smlouvy

Oznamuji vám, že dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku odstupuji od smlouvy o nákupu níže uvedeného zboží.

Číslo objednávky:
Kód a název zboží:

Místo a datum:

Podpis kupujícího:

Příloha č. 2: Ceník dopravy

CENA ZA BALNÉ A DOPRAVU ZBOŽÍ:

U DRTIVÉ VĚTŠINY ZBOŽÍ Z TOHOTO E-SHOPU OD NÁS MÁTE V RÁMCI ČR DOPRAVU ZDARMA!

Balné:
Balné Vám neúčtujeme – balné od nás máte ZDARMA

Doprava po území České republiky:
Celková cena zboží do 1500 Kč: Doprava po území České republiky 160 Kč
Celková cena zboží nad 1500 Kč: Doprava po území České republiky ZDARMA

Doprava zboží do zahraničí:
Domlouvá se vždy individuálně.

12. 5. 2015


Nahoru

Kontakt

Prodejna:
Zámecké náměstí 44
738 01, Frýdek-Místek

+420 558 621 819
E-mail: info@petros-interier.cz



loading